Sistemul de management al calitatii

In activitatea pe care o desfasoara Eurocom, in conformitate cu statutul sau si detaliat in “Prezentarea organizatiei”, “prioritatea organizatiei o constituie CALITATEA”.
In contextul unei piete puternic concurentiale, grupurile de interes implicate in activitatea organizatiei (clienti, furnizori, actionari, salariati, autoritati, opinia publica) isi exprima din ce in ce mai mult necesitatile si cerintele lor, conducerea organizatiei a decis sa aplice o politica unitara in domeniul calitatii-mediului-sanatatii si securitatii in munca-securitatii informatiei vizand satisfacerea clientilor si a celorlalte categorii de interes prin:

  • asigurarea unui bun management intern;
  • oferirea de servicii de calitate la preturi competitive;
  • optimizarea resurselor necesare;
  • motivarea personalului;
  • analizarea periodica a obiectivelor sistemului integrat de calitate-mediu-sanatate si securitate in munca-securitatea informatiei si politicilor referitoare la acesta.

Organizatia a stabilit si a documentat un Sistem de management integrat pe care l-a implementat si il imbunatateste continuu in conformitate cu cerintele ISO 9001 : 2008, ISO 14001:2005, OHSAS 18001:2008, ISO/IEC 27001:2005. Principalii partneri de tehnologie ai Eurocom – Canon si Océ – detin de asemenea numeroase acreditari ale sistemului calitatii – pentru mai multe detalii si pentru descarcarea certificatelor ISO va rugam consultati paginile de sustenabilitate Océ  si Canon.

DECLARATIA DE POLITICA IN DOMENIUL CALITATII – MEDIULUI – SANATATII SI SECURITATII IN MUNCA -SECURITATII INFORMATIEI
Toate actiunile intreprinse de managementul organizatiei sunt directionate catre satisfacerea cerintelor stakeholderilor organizatiei organizatiei (clienti, furnizori, actionari, salariati, autoritati, opinia publica), si chiar catre depasirea lor, prin imbunatatirea continua a eficacitatii Sistemului integrat de management al calitatii-mediului-sanatatii in munca-securitatii informatiei.