Get Adobe Flash player

Plustek SmartOffice PL2550

Resurse utile

Scannerul de documente Plustek SmartOffice PL2550 este dedicat grupurilor de lucru si ofera o viteza de 25 pagini pe minut. Este proiectat pentru a livra calitatea imaginii, manevrarea usoara a hartiei si fiabilitatea cerute de catre utilizatorii pretentiosi.

Caracteristici

  • 25 ppm / 50 ipm la scanarea duplex in modul Grayscale
  • Alimentator automat de documente cu o capacitate de 50 de coli
  • Caracteristici imbunatatite pentru cea mai buna performanta si fiabilitate
  • Posibilitate scanare carti de vizita, carduri ID si carti de credit
  • Vine impreuna cu Plustek DocAction, Plustek DI Capture si Plustek DocTwain
  • Butoane Single-Touch pentru funcții: Scanare catre PDF cautabil, OCR catre Word/Excel, BCR
  • Scaneaza documente A3 cu ajutorul aplicatiei Integrated Page Merge
  • Configurare usoara a butoanelor Single-Touch pentru functii cu AP Software Bundles
  • Driverele TWAIN & Windows WIA permit implementarea solutiilor complete de management al documentelor

Informatii suplimentare
Apasati pe buton si scanati in format PDF cautabil
Cu caracteristica One Touch de scanare in format PDF cautabil puteti salva documentele in locatia specificata, iar mai tarziu, cand veti avea nevoie de ele, le veti putea regasi prin simpla tastare a initialelor numelor lor. Sau pur si simplu tastati orice cuvant cheie va amintiti referitor la documentul pe care doriti sa il gasiti si veti vedea o lista cu toate documentele relevante. Butoanele pentru funcții sunt personalizabile pentru a va spori productivitatea si a va salva o multime de timp. Puteti scana si salva documentele in diferite formate de fisiere, printr-un singur clic pe buton.

Proces de scanare eficient
Acest scaner permite scanarea color in regim duplex a documentelor “groase” si “cardurilor de plastic”, cum ar fi cardurile de asigurare, cardurilor de credit, cartilor de identitate și permiselor de conducere. Avand functionalitati de scanare sheet-fed si flatbed, acest scaner sporeste viteza și gestioneaza inteligent scanarea documentelor. Se stie ca departamentele financiare au nevoie sa scaneze loturi intregi de documente. Cu acest scaner, utilizatorii pot scana si salva automat documentele folosind ADF-ul. Dupa inceperea procesului de scanare pe loturi, nu mai este nevoie sa monitorizati masina. Puteti folosi acel timp pentru alte activitati pana sunt scanate toate documentele.

Creati un birou fara hartii, complet informatizat
In mod obisnuit, organizatiile pastreaza, pentru diverse scopuri, documentele de la clienti, precum chitantele, formularele de aplicatii sau de rambursare a impozitelor etc. De la an la an, aceste documente se aduna si ocupa din ce in ce mai mult spatiu, dar cu acest scaner, puteti converti documentele fizice in fisiere digitale, pe care le puteti stoca sau trimite prin e-mail persoanelor sau organizatiilor dorite. Organizatia dumneavastra poate incarca toate documentele pe un site FTP si trimite link-ul la clienti sau le poate folosi in interiorul companiei. Cu acest scaner, este mult mai usor acum sa impartasiti documentele. Și, cel mai important aspect este faptul ca nu necesita incalzire.

Pe de alta parte, scanerul plat ajuta utilizatorii sa scaneze documentele care nu sunt in loturi. Lucrarile unice, documentele scrise de mana, mesajele sau numerele de telefon scrise pe bucati mici de hartie pot fi scanate rapid și trimise sau salvate in locatia definita in acest sens. Acest lucru inseamna ca va puteti crea un birou complet informatizat.

Recomandă Plustek SmartOffice PL2550


De la:
Către: