Service

Eurocom adauga valoare solutiilor reprografice Canon si Océ distribuite oferind service si suport tehnic clientilor sai la un inalt nivel de calitate, certificat de catre cei doi producatori ai caror partener suntem: Canon INC si Océ Technologies BV.

Calitatea ridicata a serviciilor oferite este garantata de profesionalismul si de experienta echipei noastre tehnice. Inginerii de service participa periodic la sesiunile de training organizate de catre Canon si Océ pentru a-si actualiza cunostintele si a tine pasul cu dezvoltarile tehnologice ale echipamentelor reprografice. Colaborand indeaproape cu companii reprezentand cele mai diverse domenii de activitate, tehnicienii nostri au dobandit o vasta experienta profesionala.

Timpul si productivitatea sunt factori critici ai succesului afacerii dumneavoastra. Suntem in permanenta constienti de asta si, dorind sa va sprijinim in dezvoltarea afacerii dumneavoastra, va oferim un timp redus de raspuns si de repunere in functiune. Toate costurile implicate de nefunctionarea echipamentului reprografic vor fi astfel minimizate.
Servicii:
Eurocom pune la dispozitia clientilor sai urmatoarele servicii tehnice:

•    instalari de echipamente si integrarea solutiilor in mediul de lucru
•    servicii de mentenanta si reparatii in baza unui contract de service total
•    servicii de mentenanta si reparatii in baza unui contract de service post-garantie
•    servicii de mententanta si reparatii la cerere

Instalari de echipamente si intregrarea solutiilor in mediul de lucru:
In prezent echipa tehnica a EUROCOM este instruita si certificata sa poata instala orice echipament reprografic din gama Canon si Océ.  Mai mult decat atat, va oferim o integrare functionala a echipamentului dumneavoastra in mediul de lucru avand alaturi suport tehnic si IT din partea celor doi mari producatori.

Servicii de mentenanta si reparatii in baza unui contract de service total

In baza contractului de service total Eurocom va asigura intretinerea, consumabilele (cu sau fara hartie), piesele de schimb si manopera aferenta inlocuirii acestora. Beneficiarul le va plati sub forma unui tarif lunar unic. Contractul de service total va ofera o multitudine de avantaje – monitorizarea precisa a costurilor aferente operatiunilor de imprimare/ copiere/ scanare, economii de timp si de spatiu ca urmare a furnizarii regulate a consumabilelor, instruirea gratuita a doi operatori, timp de raspuns si depanare garantat, chiar si siguranta totala a realizarii lucrarilor dumneavostra prin preluarea volumelor dumneavostra de lucru in cazul in care, din diverse motive nu a fost posibila depanarea echipamentelor intr-un timp util, necesar respectarii termenelor contractuale.
Suntem constienti de faptul ca unele aplicatii si termene sunt critice pentru afacerea dumneavoastra. De aceea am dezvoltat un serviciu optional de asistenta tehnica permanenta, raspunzand solicitarilor dumneavoastra chiar si 24 de ore pe zi, 7 zile din 7.

Servicii de mentenanta si reparatii in baza unui contract de service post-garantie

Contractul de service post-garantie presupune din partea personalului tehnic Eurocom o vizita lunara pentru operatiuni de intretinere si interventii ori de cate ori este necesar. Acest tip de contract include toate costurile aferente manoperei.

Servicii de mententanta si reparatii la cerere
Companiilor care nu doresc incheierea unui contract cu Eurocom, fie de service total, fie de service post-garantie, le oferim posibilitatea de a ne solicita serviciile de mentenanta si reparatii in cazul aparitiei unui defect.