Servicii profesionale de management al documentelor si arhivare

Pentru solutiile oferite, Eurocom pune la dispozitia clientilor sai servicii profesionale livrate cu personal de inalta calificare si expertiza in domeniu:
• Analiza proceselor de business – consultanta specializata pe baza de metodologii dovedite privind analiza proceselor si fluxurilor de documente si informatie existente, masura in care acestea servesc obiectivele de business ale companiei (gap analysis), propunerea de variante noi de abordare, procese si fluxuri de lucru optimizate, solutii alternative, evaluare efort si resurse de implementare. Livrare executata de consultanti si arhitecti de solutii Eurocom
• Consultanta tehnica de specialitate – pe toata durata ciclului de vanzare a solutiilor. Consultantii tehnici Eurocom, cat si inginerii de service furnizeaza un transfer de sustinut cunostinte la cerere catre personalul tehnic al clientului pentru asigurarea unui grad ridicat de satisfactie a acestuia
• Instalare si configurare – pentru infrastructura HW si SW aferenta solutiilor oferite. Consultantii sau inginerii Eurocom instaleaza si configureaza solutia in mod optimal, conform cerintelor clientului sau analizei proceselor si fluxurilor de lucru desfasurate in prealabil.
• Implementare – conform metodologiilor uzuale, consultantii Eurocom asigura servicii de implementare profesionala, pe baza planului de proiect, pe durata si cu resursele agreate contractual.
• Servicii de suport solutie (SLA) – pe perioada de garantie si post-garantie (daca este solicitata), consultantii tehnici Eurocom ofera servicii de suport conform parametrilor contractuali (SLA). Pe langa serviciile de SW Support aferente aplicatiilor implementate (actualizari, eliminare bug-uri, rezolvare probleme software aplicativ), Eurocom ofera contra cost servicii de suport al intregii solutii, pe baza de SLA contractat. Toate problemele tehnice aparute vor fi anuntate la call centerul Eurocom unde vor fi inregistrate si dispecerizate catre consultantii tehnici implicati care asigura remedierea lor in perioada de timp agreata
• Training – personalul clientului implicat in implementarea / operarea / administrarea solutiei va putea fi instruit de catre instructorii Eurocom calificati, fie la sediul acestuia, fie la Centrul de Instruire Eurocom. Se vor pune la dispozitie toate materialele si resursele necesare unei instruiri eficiente: manuale, brosuri, prezentari interactive, studii de caz, teste, diplome de absolvire a stagiului de instruire.