Chestionar de evaluare

Stimate Client,

In vederea imbunatatirii calitatii serviciilor noastre, dorim sa investigam gradul dumneavoastra de satisfactie fata de service-ul echipamentelor Océ.

In acest scop va rugam sa raspundeti celor câteva intrebari de mai jos. Raspunsurile dumneavoastra vor fi tratate cu cea mai mare atentie si consideratie.

Numele dumneavoastra (obligatoriu)

Functia dumneavoastra (obligatoriu)

Numele companiei (obligatoriu)

Oras

Telefon (obligatoriu)

E-mail (obligatoriu)

Caracteristica Foarte satisfacut Satisfacut Nici / nici Nesatisfacut Foarte nesatisfacut
Disponibilitatea la telefon a tehnicienilor  +2  +1  0  -1  -2
Timpul de raspuns la sesizarile dumneavostra  +2  +1  0  -1  -2
Comportamentul tehnicianului  +2  +1  0  -1  -2
Cunostintele tehnice ale acestuia  +2  +1  0  -1  -2
Disponibilitatea pieselor de schimb  +2  +1  0  -1  -2
Timpul de solutionare a defectiunii  +2  +1  0  -1  -2
 
Ati incheiat un contract de service total pentru echipamentul dumneavoastra?  Da Nu
 
Caracteristica Foarte satisfacut Satisfacut Nici / nici Nesatisfacut Foarte nesatisfacut
Sunteti satisfacut de conditiile acestui contract?  +2  +1  0  -1  -2

Daca raspunsul este nu, care este motivul?

Ce sugestii aveti pentru imbunatatirea calitatii serviciilor noastre?