Descriere
Controlaţi fluxurile de lucru cu documentele
Veniţi în întâmpinarea necesităţilor dvs. de imprimare, scanare şi contabilitate în continuă evoluţie cu o soluţie de gestionare a documentelor de tip cloud pentru companiile mici.
Imprimaţi şi scanaţi de pe orice dispozitiv
Lucrările de imprimare sunt aliniate în coada securizată de imprimare a utilizatorului, apoi sunt trimise la orice imprimantă aleasă.
Controlaţi accesul la dispozitive
Autentificarea flexibilă a utilizatorilor şi imprimarea de către invitaţi îmbunătăţesc securitatea documentelor prin controlul accesului la dispozitive şi la funcţii.
Gestionaţi costurile de imprimare şi cu serverele
Urmăriţi cu uşurinţă costurile în funcţie de dispozitiv sau de utilizator şi creaţi reguli pentru minimizarea cheltuielilor de imprimare – în plus, nu există costuri cu serverele sau de întreţinere.
Compatibilitate cu mai multe dispozitive
Fiind compatibil cu medii cu echipamente de diferite tipuri, de la mai mulţi furnizori, Canon uniFLOW Online se integrează cu dispozitivele dvs. existente – inclusiv cu echipamente care nu sunt produse de Canon – astfel încât să vă puteţi maximiza investiţia în echipamente.
Măriţi productivitatea companiei
uniFLOW Online este simplu şi intuitiv de utilizat, integrându-se perfect cu dispozitivele Canon, astfel încât să puteţi lucra mai rapid şi mai inteligent.
Reduceţi amprenta de carbon
Utilizaţi tehnologia de optimizare pentru a mări sustenabilitatea – modificaţi opţiunile de finisare a lucrărilor înainte de imprimare pentru a reduce pierderile şi consumul de energie şi de hârtie.
Experienţă intuitivă a utilizatorului
Creaţi utilizatori şi stabiliţi reguli cu interfaţa simplă de administrator – uniFLOW Online se integrează cu uşurinţă cu serviciile existente pentru directoarele companiilor.
Soluţii pentru companiile de toate tipurile şi dimensiunile
Conceput pentru companiile mici şi mijlocii, uniFLOW Online gestionează imprimarea, scanarea şi copierea din cloud.
Gestionare puternică a imprimării în cloud
Controlul accesului
Gestionaţi accesul utilizatorilor la funcţii
Conectare flexibilă
Autentificaţi utilizatorii cu conectare prin cod PIN sau cartele de proximitate
Informaţii păstrate în siguranţă
Îmbunătăţiţi securitatea documentelor pentru lucrările de imprimare în cloud
Urmărirea costurilor
Justificaţi cu precizie costurile cu imprimarea, copierea, scanarea şi faxurile
Rapoarte de utilizare
Creaţi rapoarte de costuri privind utilizarea dispozitivelor şi de către utilizatori
Imprimare din mers
Imprimare securizată directă de pe dispozitive mobile