Imprimă redresarea afacerii tale


Te-ai săturat de digital?
Săptămână de săptămână vedem impactul COVID-19 asupra economiei globale și asupra industriei de printing. Partea pozitivă a acestei situații este că furnizorii de servicii de tipărire au în acest moment răgazul necesar pentru a reflecta asupra rolului pe care îl poate juca printul pentru a sprijini brandurile în această perioadă dificilă, și pe viitor pentru redresarea lor.

În acest moment, majoritatea mărcilor și-au sporit activitățile de marketing desfășurate pe platformele digitale ca o modalitate relativ rapidă și rentabilă de a ajunge la clienți și nu în ultimul rând pentru că este mai ușor să păstrezi aceste canale active de la distanță. Dar, oare aceste eforturi de marketing digital au un impact real și oferă ROI adevărat? Înainte de izbucnirea crizei, în calitate de consumatori, sufeream deja de supraîncărcare digitală - iar acest lucru, acum, s-a agravat. Întâlnirile video și seminariile web, marketingul prin e-mail, rețelele sociale și evenimentele virtuale, ne-au adus pe toți într-o stare de oboseală digitală accentuată.

Comunică cât mai aproape
Admirăm mărcile care adoptă abordări mai creative pentru a comunica cu noi. Orice brand poate crea o campanie de e-mailing, dar cele care depun efortul de a trimite o broșură, un catalog sau chiar o carte poștală bine gândite vor culege recompensele.

Materialele tipărite de marketing sunt cel mai apropiat mod în care un brand va ajunge fizic la un client fără ca acesta să fie nevoit să părăsească casa - o intruziune binevenită într-un moment în care suntem îndemnați cu toții să rămânem acasă.

În această perioadă de izolare și separare, cu toții ne dorim afecțiune, atingere și emoție. Ce canal de marketing livrează cele mai multe dintre acestea? Printul se conectează emoțional cu oamenii dincolo de posibilitățile oricărei platforme digitale, implicând trei dintre cele cinci simțuri ale noastre - vedere, atingere și miros. Printul poate fi un puternic diferențiator acum.

Singurul bun pe care il avem acum este timpul. Avem timp să citim și să ne concentrăm pe conținutul care ne atrage atenția. Ce moment mai bun am putea găsi pentru a pune printul în centrul unei campanii de marketing?

Fructifică atuurile printului
În perioade de incertitudine, consumatorii se îndreaptă către mărcile și canalele de comunicare în care au încredere. Acest aspect ne readuce în atenție atuurile printului: 56% dintre oameni consideră materialele de marketing tipărite drept cea mai de încredere formă de comunicare1.

Vânzările online sunt în prezent dinamice și printul poate fi utilizat la fiecare punct de contact din ciclul de vânzare pentru a genera și converti clienți potențiali. Iar furnizorii de tipar digital pot crește rentabilitatea investițiilor de marketing ale brandurilor cu ajutorul personalizării, utilizând datele clienților pentru a transmite mesaje de marketing în timp util. 91% dintre consumatori sunt mai predispuși să cumpere atunci când mărcile îi recunosc, și-i amintesc și le oferă comunicări relevante2.

Mărcile trebuie să își mențină vizibilitatea și legătura cu clienții acum, în vederea stimulării cererii pentru produsele și serviciile lor. Când viața va reveni la normal și brandurile vor dori să stimuleze interesul clienților sau preferința pentru mărca respectivă, printul poate fi unul dintre cele mai eficiente instrumente de conectare cu publicul. Este timpul ca furnizorii de print să fie proactivi și să fie un consilier de încredere, ajutându-și clienții să folosească puterea printului pentru a merge mai departe.

Descarcă raportul "PRINT’S NEW POTENTIAL IN THE AGE OF DIGITAL FATIGUE"

1. Direct Marketing Association, 2014
2. Making it personal, Accenture, 2018