InnoCielo Meridian Enterprise

InnoCielo Meridian Enterprise este o solutie de document management destinata companiilor din domeniul arhitecturii, proiectării şi construcţiilor, menita sa eficientizeze timpul de lucru al angajatilor si sa reduca costurile de proiectare si management al documentelor in cadrul companiei.

Conectare

InnoCielo Meridian poate fi conectat la diferite tipuri de baze de date, in acelasi timp oferind o baza de date proprie Hypertrieve pentru stocarea documentelor.

InnoCielo Meridian Enterprise ofera:

  • accesarea rapida a documentelor;
  • posibilitatea vizualizarii si imprimarii documentelor indexate;
  • controlul versiunilor documentelor indexate;
  • posibilitatea definirii de fluxuri de lucru pentru documente;
  • securitate integrata

Utilizatorii au posibilitatea de a:

  • adauga adnotari fisierelor arhivate;
  • defini arhive multiple;
  • crea referinte intre documente;
  • compara diverse versiuni ale aceluiasi document;
  • cauta simultan in mai multe arhive si in istoricul de actiuni si documente;
  • publica documente via Web;
  • cauta full text;
  • cauta in meta data (indecsi).

Acest software se integreaza cu usurinta in mediul dumneavoastra de lucru, astfel incat utilizatorii sa poata lucra in mod obisnuit.